חייל נפצע קל בפיגוע דקירה בחברון • המחבל נוטרל

קובי פינקלר, בנצי לייזרוביץ | צילום: דובר חטיבת המשטרה No Comments on חייל נפצע קל בפיגוע דקירה בחברון • המחבל נוטרל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני דקות אחדות (חמישי) אירע פיגוע דקירה בסמוך למערת המכפלה. מחבל פלסטיני בן 19 – שהגיע לעיקול 160 סמוך למערת המכפלה דקר חייל מחטיבת 'כפיר' ופצע אותו בראשו באורח קל. המחבל נוטרל ונהרג.

ממד"א נמסר כי "בשעה 08:08 נמסר למד"א מרחב ירושלים על צעיר שנפצע בפיגוע דקירה בדרך בין קרית ארבע לחברון. מדיווח ראשוני, הצעיר שטופל מיידית ע"י כוח רפואה של צה"ל ונבדק ע"י פאראמדיקים של מד"א יפונה בדקות הקרובות לבית החולים ע"י אמבולנס צבאי כשמצבו קל מאוד וסובל מחתך בפנים ובראש".

קודם לכן הבוקר, מחבלים יידו אבנים לעבר רכבים בכביש גוש עציון חברון סמוך לאל ערוב. בחסדי שמים לא היו נפגעים, אולם נזק נגרם לשימשה של רכב ונזקים נוספים נגרמו לעוד רכבים. כמו כן אוטובוס נרגם באבנים במקום.

כמו"כ, דווח הבוקר על שפור במצבה של הפצועה מפיגוע הדקירה בגוש עציון אתמול. גם במצבם של ארבעה חיילים שנפצעו בפיגועים השבוע באזור חברון ובבית אל – חל שיפור.

יצוין, כי גורמי הביטחון מגדירים את גל הטרור הנוכחי בהגדרה חדשה: עימות. לדבריהם, לא מדובר באינתיפדה, "זה גם לא דומה למה שהכרנו בעבר שהאירועים היו מאורגנים, אלא מדובר בבודיים שמוסתים ברשתות החברתיות ומתוך התסכול הם יוצאים לפגוע ביהודים", אומרים הגורמים.



0 תגובות